بیش از دو هزار بسته معیشتی، به منظور اجرای طرح کمک مومنانه بین اقشارکم درآمد در کرمان توزیع می شود.

سرهنگ حمیدرضا حسین خانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در آخرین روز از هفته بسیج با همکاری بسیجیان و حوزه‌های مقاومت، خیران و به همت بسیج سازندگی بیش از دو هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۳۵۰ هزار تومان به منظور توزیع بین اقشار کم درآمد و کسانی که از ویروس کرونا آسیب دیده اند، آماده کرده ایم. 

او افزود: این بسته‌ها که به دنبال اجرای طرح کمک مومنانه تهیه شده اند، در اختیار حوزه‌های مقاومت و مساجد قرار می گیرند و از سوی امام جماعت مسجد و فرمانده پایگاه به صورت شبانه در بین خانواده‌های آسیب‌دیده  از کرونا توزیع می‌شوند.

حسینخانی با بیان اینکه امروز ۱۲ سری جهیزیه نیز در بین نیازمندان توزیع شد، بیان کرد: مبلغ ۱۵ میلیون تومان نیز هزینه برای آزادی زندانیان جمع آوری شده است.

او با تبیین تاریخچه شکل گیری بسیج گفت: بسیج یک تفکر و آرمان است و بسیج سازندگی در بحث ساخت و عمران و آبادانی فعال است و به طور کلی در تمام مشکلات و تهدیدات، نقش بسیج محوری بود.

فرمانده ناحیه امیرالمومنین (ع) با اشاره به اینکه بسیج همان مردم هستند، بیان داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به تدبیر رهبری که گام تمدن سازی است،  نقش بسیج باید حساس‌تر و پررنگ‌تر باشد.

او تصریح کرد: با توجه به ویروس منحوس کرونا چالشی که همه دنیا گرفتار شدند، بسیجیان با همراهی خیران در بحث مسائل بهداشتی، کمک به کادر درمان، سم زدایی و گند زدایی، تولید ماسک و ... اقدامات موثری را انجام داده اند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار