یک کودک بازیگوش که مشغول بازی بود، با گیر کردن در یک حفره پدر و مادرش را به دردسر انداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودک بازیگوش هنگام بازی دچار حادثه‌ای شد. سر او در حفره‌ای گیر کرده بود بنابراین پس از این اتفاق پدر و مادرش مجبور شدند از  آتش‌نشانی تقاضای کمک کنند. نیروهای امداد پس از حضور در محل موفق شدند کودک را نجات دهند. نکته جالب توجه حادثه این بود که کودک در حالت سر و ته دچار حادثه شده بود. حفره‌ای که این کودک در آن گیر کرده بود مربوط به یک نوع خاص صندلی بود.


بیشتر بخوانید


خانواده کودک گفتند: ما مشغول انجام کارهای خود بودیم که متوجه شدیم صدایی از فرزندمان نمی‌آید. او را صدا زدیم و متوجه شدیم که صدای او کمی عجیب است. وقتی به سمت اتاق بازی رفتیم که حال او را جویا شویم متوجه شدیم که او در حالتی سر و ته قرار دارد بدون اینکه  ما را از حال خود با خبر سازد!

گرفتار شدن کودک در حفره صندلی

هنگام مراجعت آتش‌نشانی به محل زندگی آن‌ها، نیروهای امداد از خانواده این کودک خواستند که او را سرگرم کنند تا آن‌ها بتوانند کار خود را بهتر انجام دهند. خانواده کودک با گوشی موبایل ویدئویی برای او پخش کردند تا سرگرم شود. سرانجام پس از تلاش‌ نیروهای امدادی آتش‌نشانی کودک از مخمصه نجات یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

گرفتار شدن کودک در حفره صندلی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.