مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ششم آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ششم آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند شرارت آمیز توسط پلیس سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام اعضاء یک باند مخوف شرارت آمیز در طرح ضربتی پلیس شهرستان هیرمند خبر داد.

سردار"احمد طاهری گفت: در راستای برخورد با جرایم خشن، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه اعضای یک باند مسلح که اقدام به شرارت مسلحانه در مرز و شهرستان هیرمند استان کرده بودند، موضوع به صورت ویژه تحت پیگیرد قضائی و انتظامی پلیس استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، اعضاء این باند در طول شبانه روز به صورت مسلحانه تردد و ضمن نا امن کردن منطقه در زمینه‌های سرقت مسلحانه، شرارت و نا امنی، تیر اندازی و حمل سلاح به صورت گسترده فعالیت دارند.

سردار طاهری ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ماموران انتظامی پلیس امنیت عمومی شهرستان هیرمند مخفیگاه این باند مسلح شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه اعضاء این باند که ۳ نفر بودند را به همراه یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری، مقادیری مهمات جنگی و چراغ گردان پلیسی کشف و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق از قبیل شرارت، حمل سلاح غیرمجاز، چندین فقره سرقت مسلحانه و... در شمال استان دارند در تحقیقات تخصصی پلیس به حمل سلاح غیر مجاز، سرقت مسلحانه احشام و شرارت اعتراف کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه اعضاء این باند برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می‌کند و از مردم انتظار می‌رود در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

سارق کابل‌های برق "سراوان " دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان ازدستگیری سارق کابل‌های برق شهرستان سراوان طی عملیات پلیسی خبرداد.

سرهنگ "داریوش سرگلزایی گفت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی درحال گشت زنی در سطح شهر سراوان به عابر پیاده‌ای که در حال حمل کیسه‌ای بود، مشکوک و با توجه به مظنونیت ماموران به فرد مورد نظر، قبل از فرار او را مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی به عمل آمده، مقادیری سیم برق فشار ضعیف به متراژ ۵۰ متر از داخل کیسه وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان ادامه داد: متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی هدایت که در بازجویی بعمل آمده به ارتکاب سرقت با همدستی فرد دیگری اعتراف که تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم ردیف دوم ادامه دارد.

بازدید از ۲۷۰ واحد صنفی و پلمب ۱۰ واحد متخلف در ایرانشهر

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر ازبازدید ۲۷۰ واحد صنفی و پلمب ۱۰ واحد متخلف طی ۷۲ ساعت گذشته به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا خبر داد

سرهنگ  حسن کیخا اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس ولزوم برخورد قانونی با صنوف متخلف که پروتکل‌های بهداشتی وتعطیلی ابلاغی را رعایت نکرده بودند اکیپی گشتی متشکل از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی، نمایندگان اداره بهداشت، نمایندگان اداره صنعت ومعدن وتعزیرات حکومتی از ۲۷۰ واحد صنفی به صورت محسوس ونامحسوس بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: در همین راستا طی ۷۲ ساعت گذشته در بازدید ماموران ۱۰ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و پروتکل‌های بهداشتی پلمب و ۱۱۰ واحد تذکر کتبی و شفاهی دریافت کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار