معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از تعطیلی ادارات در مناطق قرمز استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سعید ناجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:ادارات در بندرعباس در هفته پیش رو تعطیل است.

ناجی با اشاره به قرمز بودن شهرستان بندرعباس درهرمزگان افزود:استانداری، فرمانداری‌ها و ادارات خدمات اورژانسی و ضروری شامل این تعطیلی نمی‌شود.

او با اشاره به ضرورت خدمات رسانی به مردم گفت:بخش‌های خدمت رسانی مانند بهداشت و درمان، تامین آب، برق، گاز و خدمات شهری شهرداری‌ها شامل این تعطیلات نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: ادارات مشمول این طرح، باید حداکثر کارکنان به جز کارکنان ضروری ادارات را از حضور در محل کار معاف کنند و تشخیص ضروری بودن خدمات ادارات و حضور کارکنان بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات است.

ناجی گفت:بانک‌ها با رعایت سقف حضور باید به مردم خدمات رسانی کنند و بخش خصوصی و واحد‌های تولیدی هم مشمول این تعطیلی نمی‌شوند و واحد‌های تولیدی با رعایت شیوه نامه همچنان فعال خواهند بود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.