استاندار از آمادگی همه دستگاهای اجرایی برای مقابله با آسیب های احتمالی ناشی از بارندگیها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گفت: لازم است  تمامی دستگا‌ههای اجرایی از حداکثر ظرفیت خود برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های احتمالی ناشی از بارندگی ها و سیلاب  ها استفاده کنند.
 
حسین کلانتری همچنین خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی افزود: اقداماتی همچون لایروبی دهانه پل‌ها، جلوگیری از ساخت‌ و سازهای غیر مجاز و ممانعت از ریختن زباله‌ها در مسیر رودخانه‌ها در دستور کار قرار گیرد تا امسال در فصل بارشها شاهد خسارات چند سال اخیر نباشیم.
 
او بیان کرد: هشدارهای کارشناسان هواشناسی حاکی از بارش باران و در نتیجه سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در روزهای آینده  است و مردم  هم باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.
 
استاندار کهگیلویه بویراحمد همچنین در این جلسه با اشاره به محدودیت های کرونایی در استان گفت: همه دستگاهای خدمات رسان باید مقابل تجمعات و شلوغی ها را بگیرند.
 
حسین کلانتری همچنین وضعیت شیوع کرونا در استان را بحرانی اعلام کرد و گفت: مدیران دستگاههای اجرایی در این مدت حق مرخصی و یا ماموریت رفتن را ندارند و باید با مشخص کردن تیم های نظارتی و عملیاتی خود آمادگی لازم را برای مدیریت بحران ناشی سیلاب ها و بیماری کرونا داشته باشند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.