کارشناس فوتبال کشورمان درباره دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال کشورمان  در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شکست تیم تراکتور برابر تیم سپاهان اظهار کرد: تقابل تیم‌های تراکتور و سپاهان همیشه حساس و دیدنی است، اما این مرتبه بازی این ۲ تیم بدون هوادار برگزار شد. تیم سپاهان با یک تغییر برابر تراکتور قرار گرفت و کادرفنی این تیم از خلعتبری در این بازی استفاده نکرد.

سیدصالحی درباره علت ناکامی تراکتور در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به هر حال زمان می‌برد تا منصوریان تفکرات خود را به بازیکنان تراکتور القا کند و به هدف تاکتیکی خود برسد. تیم تراکتور بازیکنان باتجربه‌ای دارد، اما از لحاظ تاکتیکی زمان می‌برد تا آن‌ها با یکدیگر هماهنگ و از این شرایط بحرانی خارج شوند.

او درباره عملکرد سپاهان برابر تراکتور گفت: دقایق اولیه، بازی در اختیار تراکتور بود و بازیکنان این تیم حملاتی روی دروازه سپاهان انجام دادند و بعد از آن سپاهان چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد. در نهایت سروش رفیعی پاس گل  برای نژاد مهدی ارسال کرد و او توپ را وارد دروازه تراکتور کرد. تیم سپاهان بعد از گلزنی عقب نشینی کرد، اما تراکتوری‌ها  نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند.

تیم سپاهان به وحدت تاکتیکی می رسد 

کارشناس فوتبال بیان کرد: تیم سپاهان به تدریج به وحدت تاکتیکی می‌رسد. این تیم کمتر دستخوش تغییرات می‌شود و این موضوع نشان می‌دهد که نویدکیا به تاکتیک مد نظر خود دست پیدا کرده است. البته مدافعان سپاهان باید تمرکز خود را بالا ببرند تا اسیر ضد حملات حریفان نشوند. به هر حال بازیکنان سپاهان روی زمین بازی می‌کنند و کار‌های ترکیبی انجام می‌دهند تا به عمق دفاع حریف  برسند.

او درباره استفاده از ۳ بازیکن در خط دفاع تراکتور گفت: منصوریان با  توجه به ابزاری که در اختیار دارد   از ۳ مدافع در خط دفاع استفاده می‌کند. به نظرم این سیستم زمان می‌برد تا در تراکتور جا بیفتد و بازیکنان تراکتور با تفکرات منصوریان هماهنگ شوند.   زمانی که استراماچونی سرمربی استقلال بود از ۳ مدافع در ترکیب تیمش استفاده می‌کرد.  باید دید این سیستم در تراکتور جواب می‌دهد یا نه.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار