مذاکره با عوامل شهادت دانشمندان هسته ای ممنوع!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند ارشد هسته‌ای گفت: بی‌شک مذاکره با کسانی که دستشان به خون دانشمندان هسته‌ای کشورمان آغشته است به صلاح کشور نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس طی پیامی ترور دانشمند ارشد هسته‌ای محسن فخری زاده را تسلیت گفت و بیان داشت: ترور مظلومانه شهید محسن فخری زاده پاسخ قاطع و کوبنده نظام جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت. متن پیام به شرح زیر است:  

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه‌ دانشمند ارشد هسته‌ای کشورمان، شهید دکتر محسن فخری زاده از سوی تروریست‌های ظالم رژیم صهیونیستی و نوکران دست نشانده اش را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران تبریک و تسلیت عرض می گویم. 

دشمنان ایران اسلامی بدانند قطعا اقدام تروریستی دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان بی پاسخ نمی‌ماند و در آینده نزدیک انتقام خون به ناحق ریخته این شهید بزرگوار گرفته خواهد شد. 

بی‌شک مذاکره با کسانی که دستشان به خون دانشمندان هسته‌ای کشورمان آغشته است به صلاح کشور نیست و باید دانست تنها راه مقابله با دشمنان ایستادگی در مقابل آن ها است. 

دشمنان کوردل بدانند، بدون تردید راه عظیم جهاد علمی، ایثار و مقاومت شهید فخری زاده‌ها و دانشمندان خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف علمی تداوم می‌یابد و شهادت نخبگان و دانشمندان، سبب وحدت و انسجام امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

اینجانب بار دیگر عروج مظلومانه آن عزیز را به پیشگاه حضرت بقیه ا... الاعظم (عج)، فرمانده معظم کل قوا، مردم غیور ایران، به ویژه همکاران و خانواده بزرگوار شهید فخری زاده تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند مهربان مسالت می‌کنم: آن شهید والامقام را با سیدشهیدان، حضرت اباعبدا... الحسین (ع) انیس و بازماندگان ایشان را صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

محمدرضا پورابراهیمی
نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار