به دنبال ترور دانشمند هسته‌ای ایران، رژیم صهیونیستی که احتمال دارد در این حمله تروریستی دست داشته باشد، سطح امنیتی را در تمامی سفارتخانه‌های خود افزایش داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عرب ۴۸، خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) از افزایش سطح هشدار و آماده باش در سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان خبر داد.

این منبع افزود: اسرائیل سطح آماده باش و هشدار امنیتی را در تمامی سفارتخانه‌های خود در سراسر جهان و همچنین جوامع یهودی، پس از ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران افزایش داده است.

درحالی که مقامات رژیم صهیونیستی پس از ترور دانشمند دفاعی و هسته‌ای ایران سکوت کرده اند، اما رسانه‌های این رژیم و برخی مقامات سابق آمریکایی به دست داشتن رژیم صهیونیستی در این ترور با اهداف سیاسی و به صورت مستقیم یا تلویحی اذعان کرده‌اند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد عناصر تروریستی مسلح خودوری حامل دکتر فخری زاده را هدف حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست ها، دکتر فخری زاده به شدت مجروح و راهی بیمارستان شد. متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
باید یک موشک به مرکز وزرارت دفاع اسرئیل شیلیک بشه تا دوباره اینقدر گستاخ نشه تو مملکت خودمان این عزیزان را ترور کنه از بس مماشات کردید دشمن دست به اعمال می زنه اینها فقط زبان زور را می فهمند و بس
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۳۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
لعنت بر رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار