فرماندار قم گفت:طرح محله محور مبارزه با کرونا از امروز با نام سردار حاج قاسم سلیمانی در ۹۰ محله شهر قم آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حیدری،فرماندار و فرمانده قرارگاه طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در قم در آیین آغاز به کار این طرح گفت:طرح محله محور مبارزه با ويروس کرونا از امروز با نام سردار حاج قاسم سليمانی در ۹۰ محله شهر قم به مدت دو هفته اجرا می شود.

او در ادامه از همکاری فرمانداری، مرکز بهداشت، بسیج، هلال احمر وشهرداری در اجرای این طرح خبرداد.


فرماندار قم حمایت از گروه‌های آسیب پذیر و اعلام هوشمند و هدفمند خدمات ومحدودیت‌ها را از اهداف این طرح خواند.


حیدری  حضور بسیج و طلاب جهادی را از نقاط قوت این طرح بیان کرد و افزود: ۲۵ حوزه بسیج خواهران و برادران و بیش از ۳۰۰ طلبه جهادی در کنار نیروی مجرب در ۲۸ مرکز بهداشت  اجرای این طرح را برعهده دارند.


او افزود: با تقسیم بندی شهر قم به ۵ منطقه خدمات مجریان طرح گسترش یافته و هماهنگ می‌شوند.


فرماندار قم  گفت: رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت، حمایت و قرنطینه و عملیات هدفمند از اهداف دیگر این طرح هستند که با عنوان کمیته‌های ۵ گانه طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی شدند.


استاندار قم در این آیین نقش آفرینی بسیج در کنار همدلی مردم و مسئولان را ظرفیتی بی بدیل در رسیدن به موفقیت دانست.


 سرمست طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی را تکمیل کننده‌ طرح جامع محدودیت تجمع‌های اصناف و رفت وآمد خودرو خواند و ابراز امیدواری کرد: با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و این طرح‌ها در آینده نزدیک استان قم از وضعیت قرمز خارج شود.


فرمانده سپاه علی بین ابیطالب (ع) هم در این آیین ضمن تسلیت و تبریک شهادت محسن فخری زاده به خانواده این دانشمند هسته ای و مردم شهر مقدس قم و کشور شهادت را آرزوی مردان خدا خواند.


سردار شاهچراغی همچنین از آمادگی بسیج و سپاه در اجرای طرح محله محور مقابله با ویروس کرونا خبرداد.


او  طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی را فرصتی برای کاهش صدمات شیوع ویروس کرونا به جامعه خواند و افزود: هرجا بسیج آمده کار‌ها به خوبی به سرانجام رسیده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام و ادب
بهداشت محیط و بهداشت عمومی و بهداشت کار حلقه مفقوده کشور و استان هست.همه دوایر و دستگاهها و نهادها و ارگانها دولتی و تعاونی و خصوصی و نیمه خصوصی در همه ابعاد مختلف ودر همه ساحت ها ودر همه زمینه های پیشگیری و بهداشتی سازی می بایست همکاری و همراهی هم افزایی همدلی و همفکری و همیاری جدی و دقیق و حساب شده برای رفع مشکلات و معضلات و مسائل بهداشتی و نظافتی شهر و مجموعه ها باید داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
این طرح بایدمتوقف بشه ازکجامعلومه که اینهاخودشون آلوده نباشن ومارومبتلانکنن؟؟؟
آخرین اخبار