فرماندار کوهرنگ گفت: در پی بارش شدید باران و ریزش کوه، خط لوله و منبع آب روستای مازه سوخته بخش بازفت این شهرستان آسیب دید و موجب قطعی آب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ اظهار داشت: به دنبال بارش شدید باران و ریزش کوه، خط لوله و منبع آب روستای مازه سوخته بخش بازفت این شهرستان آسیب دید.

او افزود: رفع این مشکل به سبب شدت باران، به راحتی امکانپذیر نیست و آب این روستا همچنان قطع است.

او اضافه کرد: با پایان بارش‌ها و عادی شدن شرایط جوی در منطقه عملیات بازسازی و رفع مشکل آب روستای مازه سوخته در دستور کار قرار می‌گیرد.

زمانپور با اشاره به شدت باران برف و باران در شهرستان کوهرنگ، تصریح کرد: بارش‌ها در ارتفاعات و گردنه‌ها به شکل برف است و منجر به لغزندگی محور‌های ارتباطی و کندی تردد‌ها شده است و در مناطق پایین دست به شکل بارش شدید فعال است.


بیشتر بخوانید


فرماندار کوهرنگ با اشاره به ورود خسارت‌های جزیی به برخی واحد‌های مسکونی روستایی، تصریح کرد: بارش‌ها تاکنون خسارت قابل توجهی برجا نگذاشته است، اما از آنجا که مدیریت بحران و هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر و سیل‌ها هشدار داده‌اند، آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در شهرستان ایجاد شده است.

زمانپور افزود: همچنین مواد غذایی، پوشاک و لوازم گرمایشی در راهدارخانه‌های تازار، چری، شاه‌منصوری و دهستان موگویی تامین و آرد، سوخت و دارو برای مناطق سخت‌گذر شهرستان ذخیره گردید.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار