سرهنگ کهزادی گفت:به منظور رفاه حال شهروندان، وکالتنامه‌هایی که اعتبار آن‌ها تا اول آذر ماه امسال بوده و منقضی شده اند تا پایان تاریخ اعلام شده از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا ، از اول آذر ماه امسال ، طرح محدودیت تردد متناسب با وضعیت شهر‌ها در کشور اجرا شده و یکی از مشاغلی که در گروه دوم در شهر‌های نارنجی و قرمز مشمول محدودیت‌های تعیین شده قرار گرفت مراکز شماره گذاری پلیس راهور ایلام بود.

او با بیان اینکه با تعطیلی مراکز شماره گذاری ، تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه‌های صادره منقضی خواهد شد ، اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان ، وکالتنامه‌هایی که اعتبار آن‌ها تا اول آذر ماه امسال بوده و منقضی شده اند تا پایان تاریخ اعلام شده از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، بیان کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور ، خدمات را از طریق نوبت دهی اینترنتی انجام می‌دهند و متقاضیان می‌بایست قبل از مراجعه ، نوبت اینترنتی را گرفته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.