توطئه‌ای که توهم نیست + فیلم

گاهی اوقات برخی افراد عنوان شدن بحث توطئه را در کشور توهمی بیش نمی‌دانند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، با مرور رفتارهای دشمنان به این نتیجه خواهیم رسید که خطرات زیادی سر راه کشور وجود دارد و در میدان عمل دشمنان هرکاری می کنند تا ایران پیشرفت نکند.

گاهی نظامیان ما مورد حمله قرار می گیرند، گاهی مقامات سیاسی و گاهی افراد فعال در عرصه های گوناگون که شاید برخی افراد برای تمامی این‌ حوادث توجیهاتی را بیاورند که مقصر خود نظامیان هستند که پا روی دم دشمن می گذارند و با واکنش مواجه می شوند و یا حتی برخی معتقدند اینگونه اظهارات توهمی بیش نیست! اما حمله به افراد علمی، دانشمندان برجسته و محققان چه توجیهی می تواند داشته باشد؟ آیا این هم یک توهم است؟ آیا فعالیت محققان هم یک نوع پا گذاشتن روی دم دشمن است؟

آیا حق است افرادی که تمام عمر خود را صرف تولید علم و هموار کردن مسیر زندگی برای خلق کرده اند، اینگونه مورد حمله قرار بگیرند؟

کسی که در تولید داروهای مختلف، درمان بیماری های گوناگون و رفع نیاز بشر یک عمر تلاش کرده است و تمام توان خود را به میدان آورده است چرا باید مورد شدیدترین حملات تروریستی قرار بگیرد و جان خود را از دست دهد؟

در همین رابطه بخشی از سخنرانی‌های سالهای گذشته رهبر معظم انقلاب را در فیلم زیر مشاهده می کنید.

 


بیشتر بخوانید


 

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
لازم است دولت، وزارت خانه ها و سازمان های مسوول این جمله را زندگی کنند و خود را پاسخگوی نظام و مردم بدانند: "نباید بگذاریم که حرکت علمی ملت ایران آسیب ببیند".
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۹:۲۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
ماهم بایدبدون جنجال وهیاهو مقابله به مثل کنیم