مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: باتوجه‌به اینکه تقاضای بیش از حدی برای ثبت ازدواج در ۹۹/۹/۹ نبوده است، روال کار دفاتر فردا تغییری نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با اشاره به اینکه  روال کار دفاتر در تاریخ ۹۹/۹/۹ تغییری نخواهد کرد،گفت: دفاتر ثبت ازدواج و طلاق استان براساس مصوبات اعلام‌شده و باتوجه‌به شماره ثبتی دفترخانه به‌صورت زوج و فرد در روز‌های هفته فعالیت می‌کنند.

او افزود: باتوجه‌به اینکه تقاضای بیش از حدی برای ثبت ازدواج در تاریخ ۹۹/۹/۹ نبوده است، روال کار دفاتر فردا تغییری نخواهد کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی ادامه داد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دفاتر الزامی است و از پذیرش بیش از ۶ نفر برای ثبت ازدواج ممانعت می‌شود. همچنین استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تهویه مناسب از دیگر نکاتی است که رعایت آن‌ها در روز‌های فراگیری کرونا در دفاتر الزامی است.

بهادر با اشاره به اینکه آمار ازدواج امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته است، بیان کرد: آمار ازدواج در استان در ۸ ماه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، ۶/۴ درصد رشد داشته است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار