محمدنصیر بامری خاشی و مهدیه دهمرده در حکمی از سوی استاندار سیستان و بلوچستان به ترتیب به عنوان بخشداران نازیل و مرکزی شهرستان تازه تاسیس تفتان منصوب و در مراسمی معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فریبا برنایی‌بجد فرماندار تفتان اظهارداشت: استقلال ادارات و انتصاب مدیران توانمند و جوان در شهرستان نوپای تفتان اقدامی ارزشمند از حمایت‌های دولت در امر خدمت رسانی به مردم محسوب می‌شود.

فریبا برنایی‌بجد افزود: شهرستان تازه تاسیس تفتان دارای بخشداری‌های گوهرکوه، نازیل و مرکزی است که این امر کمک شایانی به توسعه منطقه خواهد کرد.

او  بیان کرد: بهره گرفتن از ظرفیت‌های منطقه و کمک به اجرای طرح‌های کشاورزی و شیلاتی، صنایع و معادن و توسعه فعالیت‌های آموزشی و شکوفایی اقتصادی، توجه به نیاز‌های معیشتی مردم و گام برداشتن برای اجرای عدالت و رفع محرومیت‌ها در دستور کار دولت است.
فرماندار تفتان گفت: در ماه‌های اخیر با همت استاندار سیستان و بلوچستان اقدامات ارزشمندی در مباحث شیلاتی، کشاورزی و آموزشی و فرهنگی منطقه صورت گرفته که امیدواریم در حوزه‌های مختلف شاهد تحول در این شهرستان باشیم.

امام جمعه شهرستان میرجاوه و از علمای شاخص منطقه نیز با قدردانی از خدمات نظام اسلامی و تلاش‌های دولت برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی و کمک به توسعه منطقه گفت: بهره‌گرفتن از ظرفیت‌ها و بررسی مشکلات و گام برداشتن برای جبران کمبود‌ها و جلب رضایت اقشار جامعه از نعمت‌های ارزشمند برای مسوولان در امر خدمت رسانی به مردم است.

مولوی عبدالقهار میربلوچزهی افزود: تعامل، اظهار محبت، غمخواری، دلسوزی و حضور جهادی مدیران در صحنه خدمت رسانی به موفقیت‌های آنان در این بخش کمک می‌کند.

شهرستان تفتان با مرکزیت نوک آباد واقع در ۱۶۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان سال قبل از حوزه خاش جدا شده است.

انتهای پیام/ع 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار