صادقی فر گفت: اجرای طرح ملی سپهبد شهید قاسم سلیمانی به شیوه محله و خانواده محور به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کاهش تعداد بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از آن می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه هماهنگی اجرای طرح بسیج ملی کنترل شیوع ویروس کرونا به شیوه محله محور (طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی) شهرستان ایوان با حضور معاون بهداشتی دانشگاه ، معاون اجرایی مرکز بهداشت استان ، روسای کمیته‌های چهارگانه و سرپرست و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان در دفتر معاون بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این جلسه بیان کرد: طرح ملی شهید قاسم سلیمانی به شیوه محله و خانواده محور به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و همچنین کاهش تعداد بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از آن در استان ایلام ، می باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: اجرای طرح ملی مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی است و اهدافی از جمله قطع زنجیره انتقال ویروس ، افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، کاهش میزان بستری و مرگ و میر و همچنین پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.