سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در گفتوگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تمهیدات ویژه این سازمان برای عرضه گسترده مرغ در میادین میوه و تره بار، اظهار کرد: برای آسایش شهروندان و حفظ آرامش فضای میادین میوه و تره بار، تمام توان خود را به کار گرفتهایم. افزایش تعداد ترازوهای توزین و صندوقهای خرید در غرفههای عرضه مرغ و همچنین، افزودن بر تعداد ماشینهای یخچالدار توزیع گوشت مرغ از جمله اقدامات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ساماندهی توزیع مرغ در این مراکز است.
وی ادامه داد: همه نیروهای سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تمام توان برای کنترل جمعیت در میادین میوه و تره بار به میدان آمدهاند. تأمین ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان و در عین حال، حفظ سلامت آنها از مهمترین اولویتهای سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است.
راد خاطرنشان کرد: اعتماد مردم، مهمترین سرمایه اجتماعی این سازمان است و تمام تلاش خود را به کار گرفتهایم تا حافظ این سرمایه گرانبها باشیم و در تقویت آن تلاش کنیم. گوشت مرغ از سهم قابل توجهی در سفره خانوادهها برخوردار است، برای خدمترسانی به شهروندان عزیز و تأمین مایحتاج مورد نیاز آنها از جمله مرغ و گوشت قرمز تا هر زمان که لازم باشد در کنار دستگاههای دولتی خواهیم بود.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/