رییس شرکت توزیع برق سقز گفت: بخاطر بارش شدید برف اواخر هفته قبل در این شهرستان، برق ۲۰ روستا قطع شد که با تلاش شبانه روزی نیرو‌های شرکت، برق ۱۹ روستا وصل و مشکل یک روستای دیگر هم بزودی رفع خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عطالله نوروزی رییس شرکت توزیع برق سقز گفت: نیرو‌های شرکت با تمام توان و تلاش، مشکل برق ۱۹ روستای این شهرستان را که بخاطر بارش سنگین برف و قطع شبکه انتقال ایجاد شده بود را رفع کرده و برق روستای دره‌هوان نیز بزودی وصل می‌شود.

او با بیان اینکه هنوز خسارت وارد شده به شبکه برق ناشی از بارش سنگین برف برآورد نشده است، افزود: در مسیر بخش سرشیو، ۶ تیر انتقال و در مسیر خورخوره هم یک تیر شکسته بود که با جایگزین کردن تیر‌های جدید مشکل قطعی برق روستا‌ها بر طرف شد.

راه ارتباطی ۲۰ روستای سقز همچنان مسدود است

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز هم با اشاره به اینکه راه ارتباطی ۲۰ روستای این شهرستان همچنان مسدود است، گفت: نیرو‌های راهداری در تلاش برای بازگشایی این راه‌های ارتباطی هستند.

محمود روحانی زاده اظهار داشت: بدنبال بارش سنگین برف از عصر پنجشنبه تا امروز، نیرو‌های راهداری در محور‌های اصلی شهرستان مستقر بوده و تمام تلاش شان را برای برفروبی و پاکسازی راه‌های ارتباطی بکار گرفتند.

او اضافه کرد: هم اکنون راه‌های ارتباطی سقز به دیواندره، بانه، مریوان، تکاب و بوکان باز بوده و تردد به سهولت انجام می‌شود، ولی رانندگان هنگام تردد در این مسیر‌ها باید مسایل ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات سفر زمستانی همراه داشته باشند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.