مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از فعالیت سامانه سرد و بارشی تا فردا در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل خبر داد.

فعالیت سامانه سرد و بارشی تا فردا در اردبیل/ دمای هوا کاهش می‌یابدسیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: پیرو هشدار صادره هواشناسی استان و بر اساس آخرین تصاویر ماهواره هواشناسی، با فعالیت سامانه سرد و بارشی طی امروز (یکشنبه ۹ آذر) ضمن کاهش چند درجه‌ای دمای هوا، در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش برف و در مناطق شمالی استان بارش باران خواهیم داشت.

او افزود: بارش برف توام با هوای سرد و مه آلود باعث اختلال در تردد جاده‌ای استان اردبیل شده و طی امشب کاهش دید افقی و یخبندان جاده‌ها (به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان) از مهمترین مخاطرات جوی انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اوج بارش تا صبح فردا (دوشنبه ۱۰ آذر) بوده و فردا در مناطقی از استان (به ویژه مناطق جنوبی استان) بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان غالباً نیمه ابری و در طول روز همراه با افزایش نسبی دمای هوا خواهد بود.

او افزود: از بعدازظهر چهارشنبه (۱۲ آذر) با عبور موج کوتاهی از منطقه، بتدریج آسمان استان ابری شده و تا قبل از ظهر پنجشنبه (۱۳ آذر) در مناطقی از استان بارش خفیف باران و برف را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.