فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مقادیری مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: به منظور برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود موادمخدر بداخل کشور مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی از ورود مقادیری مواد مخدر بداخل کشور جلوگیری کردند.

او افزود: مرزبانان در این عملیات موفق شدند ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش، یک قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه را کشف نمایند.

 فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان این استان، ادمه داد: ۹۰ کیلوگرم از این مواد با اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان این فرماندهی در استان‌های جنوبی و ۱۵ کیلوگرم آن به همراه سلاح و مهمات مربوطه توسط مرزبانان هنگ تایباد کشف گردید.

شجاع بیان کرد: بحمدالله امروز مرز‌های استان از امنیت مطلوبی برخوردار می‌باشد.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق توسط مرزبانان هنگ درگز

 سرهنگ فرج قنبری فرمانده هنگ مرزی درگز گفت: به منظور طرح مبارزه با قاچاق، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف و توقیف یک محموله چوب جنگلی قاچاق شدند.

او افزود: در پی کسب خبر از منابع  مردمی مبنی بر قاچاق محموله چوب جنگلی، بلافاصله یک اکیپ گشت خودرویی به محل اعزام شده و پس از شناسایی یک محموله چوب قاچاق که در یک کامیون بارگیری شده بود با هماهنگی با مقام قضایی نسبت به توقیف محموله مذکور اقدام کردند.

فرمانده هنگ مرزی درگز ادمه داد: این خودرو بدون بارنامه و بصورت غیرمجاز قصد انتقال ۵ تن چوب که ارزش ریالی آن ۱۲۵ میلیون ریال برآورد شده بود را به خارج از شهر درگز داشت که خودرو توقیف و متهم به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.