مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: صدور کشاورز کارت برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هوشنگ طاهری میرقائد مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بانک کشاورزی به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای خرید کود و سم موردنیاز گندمکاران، «کشاورز کارت» را با هدف مساعدت در خرید نهاده‌های کشاورزی در اختیار متقاضیان این بخش قرار می‌دهد.

او افزود: در راستای اجرای تفاهم نامه منعقد شده بین بانک کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی و شرکت خدمات حمایتی مقرر است این تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و به ازای هر هکتار ۲۰ میلیون ریال، تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال، با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت حداکثر یک ساله در قالب کشاورز کارت در اختیار کشاورزان استان قرار داده شود.


بیشتر بخوانید


طاهری میرقائد اضافه کرد: این کارت تنها برای خرید کود و سم مورد نیاز گندمکاران، صادر می‌شود و قابل استفاده در بیش از سه هزار پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح کشور و ۵۷ کارگزار استان است.

او با اشاره به شعار جهش تولید برای سال ۹۹ گفت: امروز بخش بسیار مهم و استراتژیک تولید، در حوزه کشاورزی باید تحقق یابد که وظیفه ما مسئولان تسهیل شرایط و برداشت موانع از سر راه کشاورزان بوده، تا بتوانند به عنوان رزمندگان خط مقدمِ تولیدات کشاورزی، مطالبه رهبر معظم انقلاب را محقق کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.