سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: نظارت و رصد کلیه واحد‌های صنفی کلانشهر تبریز با محوریت گردشگری در راستای رعایت محدودیت‌های کرونایی، تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیرضا بایرام‌زاده سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت:به دنبال مصوبات ملی و استانی ستاد مبارزه با کرونا در خصوص رعایت محدودیت‌های جدید در کلانشهر تبریز بازدید‌های نظارتی بر تمام صنوف شهری تشدید شده و تا پایان محدودیت‌ها تداوم خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه بازدید‌های نظارتی کمیته نظارت، ارزیابی و بازرسی توسط میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در کلیه واحد‌های صنفی تبریز انجام می‌شودافزود: کمیته نظارت، ارزیابی و بازرسی متشکل از فرمانداری، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان صمت، بهداشت محیط، نیروی انتظامی، انجمن حرفه‌ای واحد‌های پذیرایی گردشگری و جامعه حرفه‌ای هتل داران استان در این راستا وارد عرصه شده و نظارت‌های خود را بیش از گذشته کرده اند.

اوگفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، گروه‌های نظارتی میراث فرهنگی به صورت مستمر از تمامی صنوف تبریز در راستای رعایت محدودیت‌های اعمال شده بازدید می‌کنند.

او ادامه داد: به دنبال پایش و رصد نحوه اجرای طرح جامع مدیریت محدودیت‌ها، گروه نظارتی از تمامی بانک‌ها، اصناف، هتل‌ها، رستوران و کافه ها، مراکز خرید و اماکن پرتردد مرکز شهر به صورت شبانه روزی بازدید به عمل آورده و با صنوفی که نسبت به رعایت ضوابطها دقت لازم را نداشته باشند، برخورد جدی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.