مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای کشور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در پیامی شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای کشور شهید محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت.
 
متن پیام به شرح زیر است:

وَ لاٰ تَحْسَبَنَّ اَلَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اَللّٰهِ أَمْوٰاتاً بَلْ أَحْیٰاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
(آل عمران/۱۶۹)
 
شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور و شخصیت انقلابی و جهادی شهید محسن فخری‌زاده، به دست مزدوران صهیونیسم، برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی است که این اقدام مذبوحانه نشان از کینه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی داشته و ضمن آنکه انتقام سخت از عاملان و آمران آن را در پی خواهد داشت، باری دیگر بر تنفر و بیزاری ملت شهید پرور ایران اسلامی و همه مردم آزاده جهان از آمریکای جنایتکار و رژیم وحشی و نامشروع اسرائیل می‌افزاید.
 

بیشتر بخوانید


شهادت ناجوانمردانه آن دانشمند عزیز، باور، روحیه و اراده‌ای مضاعف بر حرکت و استمرار راه آن شهید بزرگوار در حوزه علمی، دفاعی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران درپی خواهد داشت.

بدیهی است که این توطئه‌ها در طول حیات انقلاب شکوهمند اسلامی همواره نقش بر آب شده و شاهد حرکت، رشد و بالندگی هر چه بیشتر نظام الهی بویژه در گام دوم انقلاب اسلامی خواهیم بود.

شهادت مظلومانه آن دانشمند ولایی را به محضر امام عصر (ارواحنا له الفداه) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی، و خانواده معظم آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کنم.

یاد و خاطره شهید بزرگوار و دانشمند ارزشی شهید دکتر محسن فخری زاده گرامی و راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.