نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری شهادت دانشمند هسته‌ای کشور را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله دکتراحمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای کشور دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

شهادت دانشمند بزرگ هسته‌ای کشور دکتر محسن فخری زاده را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) وخانواده معزز و صبور این شهید عزیز و ملت شریف و سربلند ایران و همچنین مردم متدین و ولایتمدار استان فارس تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بی شک این جنایت فجیع و ترور ناجوانمردانه، عمق کینه و دشمنی و در عین حال عجز و درماندگی و نومیدی دشمنان ومستکبران به ویژه شیطان بزرگ، امریکا، و اسرائیل تروریست و جنایتکار در ممانعت و جلوگیری از پیشرفت‌های درخشان و توقف ناپذیر و غیر قابل انکار نظام اسلامی در ابعاد گوناگون علم و فناوری به ویژه صنعت هسته‌ای و دفاعی کشور را به نمایش می‌گذارد.

فخری زاده‌هایی بسیار از این سرزمین پاک و دانشمند پرور خواهند رویید و راه پاک این شهید عزیز و دیگر شهدای هسته‌ای کشور را با همت و ارادۀ شکست ناپذیر ادامه خواهند داد و به کوری چشم دشمنان و بدخواهان، ایران اسلامی را به اوج اقتدار علمی و در صدر فهرست کشور‌های پیشرفته خواهند نشاند. از سوی دیگر انتظار می‌رود که مسئولان و دست اندرکاران نظامی و اطلاعات و امنیتی، پی گیری دقیق و جدی این جنایت فجیع را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار