در عملیات مشترک و مسلحانه پلیس استان های سمنان و سیستان و بلوچستان یک دستگاه خودروی تویوتا توقیف و ۴۱۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در اقدام اطلاعاتی خود بر روی یکی از عناصر فعال در حوزه قاچاق مواد مخدر در سطح کشور مشخص کردند قاچاقچیان قصد انتقال محموله مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به یکی از استان‌های مرکزی کشور را دارند.

ماموران و کارشناسان اداره عملیات ویژه این مجموعه در تحقیقات تکمیلی خود دریافتند سوداگران مرگ به صورت مسلحانه قصد جابجایی این محموله شوم را دارند.

هماهنگی‌های لازم و قانونی ماموران انتظامی در استان هدف انجام، و محور‌های مواصلاتی شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان تحت کنترل محسوس نامحسوس پلیس در آمد.

بنا به این گزارش با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی ماموران انتظامی استان سمنان خودروی حمل مواد توسط تیم عملیاتی مستقر در مسیر تردد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

درنهایت درگیری مسلحانه پلیس و سوداگران مرگ، قاچاقچیان به ناچار با استفاده از تاریکی شب متواری و در بازرسی صورت گرفته از خودرو توقیفی ۴۱۰ کیلو گرم تریاک و یک قبضه سلاح نارنجک انداز به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.