بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی شهر‌های قرمز بدون دفترچه هم می‌توانند به پزشک مراجعه کنند.

سهرابی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به اعمال محدودیت در شهر‌های قرمز و تعطیلی شعب و کارگزاری‌های این سازمان، بیمه شدگان می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و جلد دفترچه درمان از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

سهرابی افزود: این دستور العمل طبق بخشنامه ابلاغی معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی از ۸ تا ۱۵ آذرماه به‌منظور پرهیز از بروز هرگونه خلل در فرایند خدمت‌رسانی اجرا می‌شود.

او اضافه کرد: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در ایام تعطیلی کرونایی در شهر‌های قرمز می‌توانند بدون دفترچه هم می‌توانند به پزشک مراجعه کنند.

 معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: طبق این بخشنامه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که اوراق دفترچه درمانی آن‌ها در این ایام به اتمام رسیده یا می‌رسد، لازم نیست برای دریافت دفترچه درمانی جدید به شعب و کارگزاری‌های تامین‌اجتماعی مراجعه کنند و در صورت نیاز به خدمات تشخیصی و درمانی و مراجعه به پزشک، می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را با ارائه جلد دفترچه درمانی که حاوی شماره بیمه و مشخصات بیمه‌شده است و یا ارائه کارت ملی دریافت کنند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که ابتلا به کرونا ویروس داشت گه د رموج اول با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.