شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای نوشت: دشمنان بدانند با شهادت یک فخری‌زاده؛ هزاران فخری‌زاده دیگر متولد خواهند شد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده از نهاد‌های امنیتی خواست این اقدام را بی پاسخ نگذارند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

هنوز یک سال از شهادت عزیز دلمان، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نگذشته بود که خبر ترور یکی از بزرگترین نخبگان و دانشمندان صنعت هسته‌ای و موشکی انقلاب اسلامی، شهید محسن فخری زاده، خون مردم و جوانان این مرز و بوم را به جوش آورد.

این واقعه دردناک را خدمت حضرت بقیه الله ارواحنا له الفداء و محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید بزرگوار و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

دشمنان این نظام به خیال خامشان با ترور شهید فخری زاده ها، جلوی پیشرفت علمی جمهوری اسلامی ایران را می‌گیرند، اما بدانند که با به شهادت رساندن یک سلیمانی، یک طهرانی مقدم و یک فخری زاده، هزاران سلیمانی، طهرانی مقدم و فخری زاده متولد خواهد شد.

اما بعد

این وقایع نباید فرصتی برای تسویه حساب‌های سیاسی شود، ولی از سر دلسوزی نکاتی را مطرح می‌کنیم.

جناب آقای روحانی!

آیا وقت آن نرسیده است که یکبار هم که شده به خودتان بیایید؟

باغی که قرار بود میوه بدهد، خشک شده است و داغی که امروز بر دل مردم و جوانان انقلابی این سرزمین نشسته، حاصل همان درختانی است که قرار بود سیب! و گلابی! تحویل ملت بدهند.

البته اگر اصلا از ابتدا باغ و درختی وجود داشته باشد!

برجام و هفت سال مذاکره، تقریبا هیچ! سود و منفعتی برای این مردم نداشت و حالا هم که شنیده شده صهیونیست‌ها گفته اند اطلاعات شهید فخری زاده توسط بازرسان آژانس اتمی بین المللی به دست موساد رسیده است. همان بازرسانی که برجام شما پایشان را به این کشور و صنایع ما باز کرد.

چشمتان روشن

هر دم از این باغ بری می‌رسد

حالا چه شده که باز از کنار و گوشه دولتتان، زمزمه‌های مذاکره به گوش می‌رسد؟

و، اما سخنی با مجلس شورای اسلامی و نهاد‌های امنیتی

از مجلس انقلابی انتظار می‌رود که امید جوانان و مردم را نسبت به نمایندگان خانه ملت نا امید نکند و سریعا راهکاری قانونی جهت اخراج بازرسان آژانس اتمی از کشور و لغو پروتکل الحاقی و بازدید‌های سرزده و بدون اطلاع این بازرسان بیابد

راهکار و اقدامی فوری و قاطع!

همچنین از نهاد‌های امنیتی و سپاه عزیز می‌خواهیم که این اقدامات را بی پاسخ نگذارند که اگر پاسخ سخت و خشنی به این تحرکات ضد امنیتی در کشور داده نشود و هزینه اش برای دشمنان اسلام و انقلاب، ارزان تمام شود باید خود را برای خبر‌های ناگوار بعدی آماده کنیم

رزق اگر باشد شهادت شام با تهران یکی است

بی تفاوت‌ها فقط شرمنده‌تر خواهند شد

والسلام علی من اتبع الهدی

۱۰ آذرماه سال ۱۳۹۹

شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار