به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، رانندگان و مسافران، بازیگران اصلی تاکسیهای اینترنتی هستند که رضایت و سلامت هر دو برای اسنپ در اولویت است. باشگاه رانندگان اسنپ، برای حفظ سلامت، رفاه و آرامش کاربران راننده اسنپ به عنوان گنجینههای ارزشمند این کسبوکار، شکل گرفته است. هدف اصلی این باشگاه، فراهم کردن تسهیلات خدماتی، مالی، رفاهی و درمانی برای کاربران راننده است تا هزینههای ماهانه این قشر کاهش یابد و به بهبود شرایط زندگی و فعالیت آنها کمک شود.
تسهیلات باشگاه رانندگان اسنپ در سه دسته کلی قرار میگیرند: تسهیلات خودرویی، تسهیلات درمانی و تسهیلات رفاهی. با شیوع ویروس کرونا در کشور، دسته جدیدی تحت عنوان تسهیلات مقابله با ویروس کرونا نیز به خدمات باشگاه رانندگان اضافه شده است.
باشگاه در سال ۹۹موفق شده با ایجاد تسهیلات خرید لاستیک دولتی، خدمات رفاهی و درمانی و خدمات خودرویی مختلف، هزینههای زندگی کاربران راننده را در مجموع تا ۱۸میلیارد تومان کاهش دهد. به گزارش روابط عمومی اسنپ، سهم تسهیلات سهمیه لاستیک دولتی در این کاهش، ۱۲میلیارد تومان، سهم تسهیلات خودرویی ۴.۵میلیارد تومان و سهم تسهیلات رفاهی و درمانی ۱.۵میلیارد تومان بوده است.
در تهران بیش از ۲۰ تامینکننده، از تولیدکنندگان صنایع مختلف، توزیعکنندگان و حتی فروشگاههای محلی، خدمات متنوعی را به کاربران راننده اسنپ ارائه میکنند.
تسهیلات خودرویی
اسنپ با بزرگترین تولیدکنندگان، بازرگانیها و توزیعکنندگان کشور همکاری میکند و توانسته اغلب نیاز کاربران در زمینههای مرتبط با خودرو را تحت پوشش قرار داده و هزینههای مربوط به آن را کاهش دهد. خدمات خودرویی باشگاه رانندگان طیف متنوعی از خدمات از جمله خرید لوازم یدکی، تهیه لاستیک به نرخ دولتی، تهیه و تعویض روغن موتور، خرید باتری خودرو، تهیه بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو، خدمات کارواش، تعمیرات خودرو، شارژ گاز کولر و خدمات خودروهای دوگانهسوز را دربرمیگیرد.
توزیع لاستیک با نرخ دولتی
یکی از مشکلات معمول تمام رانندگان کشور، خرید لاستیک مناسب برای خودرو است. از آنجا که باشگاه رانندگان اسنپ همواره در حال رصد کردن نیازهای کاربران راننده است، با شناسایی این مشکل برای کمک به این کاربران راهحل توزیع مستمر لاستیک با نرخ دولتی را ارائه داد. آن طور که روابط عمومی اسنپ میگوید، طرح توزیع لاستیک به قیمت دولتی در سراسر ایران چهار مرحله دارد. در فاز اول و دوم (مهر) توزیع ۲۰ هزار لاستیک و در فاز سوم توزیع ۲۵هزار لاستیک انجام شد. فاز چهارم این طرح نیز با توزیع بیش از ۵۰ هزار لاستیک در هر ماه از ابتدای آذر آغاز شده است.
طرح معاینه فنی برتر
در طرح معاینه فنی برتر که بهتازگی توسط باشگاه رانندگان اجرا شده، بیش از سه هزار کاربر راننده تهرانی، از خدمات رایگان معاینه فنی بهرهمند شدهاند. تشویق کاربران به دریافت معاینه فنی برتر که به تنظیم موتور خودرو و در نتیجه کاهش تولید آلایندهها منجر میشود، یکی از طرحهایی بود که علاوه بر رفاه حال کاربران راننده، دغدغههای زیستمحیطی و اجتماعی را نیز در نظر داشت.
خدمات درمانی
باشگاه رانندگان اسنپ برای کاهش هزینههای درمانی کاربران راننده، تسهیلات متنوعی شامل خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاهها، مشاوره و ویزیت پزشکان عمومی و متخصص و همچنین بیمه عمر و آتیه را در نظر گرفته است. بیمه سامان، بیمه ایران، کلینیکها و آزمایشگاههای محلی و اسنپ دکتر از همکاران اصلی اسنپ در ارائه خدمات متنوع درمانی و بهداشتی در شهر تهران هستند.
خدمات رفاهی
خدمات رفاهی باشگاه رانندگان اسنپ شامل خریدهای روزانه، انواع تفریحها مانند سینما، استخر و … برای کاربران راننده اسنپ میشود. با شیوع ویروس کرونا، خدماتی مانند سینما جای خود را به تسهیلات آنلاین مانند پلتفرمهای پخش فیلم و سریال دادهاند. فیلیمو، اسنپفود و اسنپمارکت، همکاران اصلی باشگاه برای فراهم کردن خدمات رفاهی رانندگان هستند.
تسهیلات مقابله با کرونا
با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، اسنپ بنا بر مسئولیت اجتماعی خود برای حفظ سلامت کاربران راننده و مسافران، اقدامات گستردهای را اعم از اهدای وامهای ضروری تا توزیع اقلام بهداشتی و فراهم کردن تسهیلات آنلاین برای کاربران راننده اجرا کرده که مهمترین آنها عبارتند از:
انتهای پیام/