کلاهبردار بوقلمونی در اشتهارد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری فردی که با ارائه رسید بانکی جعلی اقدام به کلاهبرداری بیش از ۵ تن بوقلمون کرده بود، خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با موضوع ارائه رسید بانکی جعلی و به سرقت بردن ۵ هزار و ۱۸۰ کیلوگرم بوقلمون، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد متهم به وسیله سایت خرید و فروش کالا مالباخته را شناسایی و با یک سیم کارت سرقتی با او تماس حاصل کرده است و با چرب زبانی اعتماد او را جلب کرده و پس از حضور در محل نگهداری بوقلمون ها، با ارائه رسید بانکی جعلی اقدام به بارگیری و به سرقت بردن ۵ هزار و ۱۸۰ کیلوگرم بوقلون کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در شهرستان کرج شدند و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر وبه پلیس آگاهی اشتهارد منتقل کردند.

سرهنگ ملکی با بیان این که ارزش کلاهبرداری انجام شده حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم به جرم خود اقرار کرد، در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.