وزیر صنعت و گردشگری بحرین عازم سرزمین‌های اشغالی می‌شود

یک هیئت بحرینی به ریاست وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین فردا به فلسطین اشغالی سفر می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری بحرین، یک هیئت بحرینی به ریاست «زاید بن راشد الزیانی» وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین به همراه شماری از مقامات وزارتخانه‌های دولتی و مؤسسات و نیز تجار فردا به فلسطین اشغالی سفر می‌کنند.

قرار است این وزیر بحرینی در این سفر خود با سماری از مقامات اسرائیلی در قدس دیدار کند؛ همچنانکه گفتگو‌هایی میان مقامات دو طرف پیرامون همکاری در زمینه‌های صنعت، تجارت و گردشگری و نیز تبادل کارشناس بین دو طرف به انجام خواهد رسید.

به نوشته خبرگزاری بحرین، این سفر با هدف انجام مذاکرات بیشتر میان بحرین و اسرائیل در زمینه تجارت، گردشگری و نیز بررسی فرصت‌های اقتصادی است.
این، دومین سفر رسمی یک هیئت بحرینی به فلسطین اشغالی است که پس از توافق صلح میان دو طرف در ماه سپتامبر صورت می‌گیرد.
در اوایل سال جاری، امارات متحده عربی، بحرین و سودان با واسطه گری آمریکا با رژیم صهیونیستی به توافق صلح رسیدند و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران و عربستان همچنین می‌توانند روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کنند.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال برنامه ریزی برای انجام یک سفر متقابل به منامه است. با وجود این، خبرنگار وب‌سایت خبری «واللا» رژیم صهیونیستی پیشتر در توییتی اعلام کرد مقامات ارشد رژیم اشغالگر اطلاعاتی را در اختیار او قرار داده‌اند مبنی بر اینکه مقامات بحرین از بنیامین نتانیاهو خواسته‌اند سفرش به منامه، پایتخت بحرین را به تعویق بیاندازد. باراک راوید همچنین تاکید کرد بحرینی‌ها تلاش دارند این دیدار را در آینده و به عنوان بخشی از سفر مشترک نتانیاهو به امارات عربی متحده ترتیب دهند. این در حالی است که قرار بود این اولین سفری باشد که نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس به طور رسمی و عمومی به دو کشور عربی حاشیه خلیج فارس سفر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار