حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی گفت: مطالبه مردم برخورد با قانون‌شکنی‌هاست و در صورت برخورد جدی و قاطع، فضای اجتماعی و مردم با برخورد‌ها همراهی و همکاری می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست با رییس کل دادگستری این استان با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه در برخورد با فساد‌ها و تخلفات، اظهارداشت: انتظارات مردم از قوه قضائیه بالاست و مردم به دستگاه قضا امیدوارند و آن را پناهگاه خود می‌دانند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد: قوه قضائیه با پیگیری جدی و قاطع در مقابل قانون‌شکنان بایستد و برای رفع شبهات، اقناع عمومی را در دستور کار قرار داده و مسائل را برای مردم تبیین کند تا امید مردم به یاس تبدیل نشود.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان با اشاره به برخی مسائل از جمله فساد اداری، تخلفات حوزه بهداشت و درمان، درگیری‌های طایفه‌ای و ساخت و ساز‌های غیرمجاز، افزود: باید اقدامی عاجل صورت گیرد، زیرا برخورد‌ها به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد اقدام خاص و موثری صورت نمی‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی ادامه داد: دستگاه‌های اداری گاهی دچار فساد می‌شوند و مطالبه مردم برخورد با قانون شکنی‌هاست و در صورت برخورد جدی و قاطع، فضای اجتماعی و مردم با برخورد‌ها همراهی می‌کند.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا رییس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان ضمن ارائه گزارش از اقدامات این مجموعه در برخورد با تخلفات گفت: با توجه به حجم بالای کار در اداره‌کل دادگستری استان در ایام شیوع کرونا، به جای تعطیل کردن کار‌ها و از طرفی رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی، ساعت کار را تغییر داده‌ایم و در دو نوبت صبح و عصر به پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار