آغاز به کار جشنواره ملی «هِکاتُم» در دانشگاه دامغان

جشنواره ملی هنرهای دیجیتال «هِکاتُم» دانشگاه دامغان به صورت مجازی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عمادالدین متین دبیر ششمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هِکاتُم دانشگاه دامغان گفت: دبیرخانه این دوره از جشنواره شامگاه یکشنبه فراخوان اولیه برای دریافت آثار متقاضیان را منتشر کرد.

او افزود: دبیرخانه این جشنواره آماده دریافت آثار متقاضیان در سه بخش رقابتی، ویژه و جنبی (غیر رقابتی) است.

عمادالدین متین گفت: سه بخش رقابتی این جشنواره در شاخه‌های فیلم (تجربی، داستانی و مستند)، موشن گرافیگ، انیمیشن، گرافیک (پوستر و لوگو) و عکس برگزار می‌شود.

او افزود :  متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۲۰ بهمن امسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هِکاتُم دانشگاه دامغان گفت :  ششمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هکاتم با هدف توجه ویژه به دستاورد‌های هنری دانشجویان و نگاهی تازه به قابلیت‌های ویژه آثار دانشجویی در حوزه هنر‌های دیجیتال از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ اسفند امسال برگزار می‌شود.

متین افزود : متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال آثار و مقررات شرکت در جشنواره، به سامانه اینترنتی " www.hekatomfestival.ir " و کانال اطلاع رسانی جشنواره در شبکه‌های مجازی به نشانی "hekatomfestival@ " مراجعه کنند.

جشنواره هنر‌های دیجیتال در سه دوره به صورت استانی برگزار شده بود و امسال برای دومین بار در کشور برگزار می‌شود.

هکاتم از نام‌های قدیم شهر دامغان است که به منظور پیوند این جشنواره ملی با ریشه فرهنگی این منطقه، نام هِکاتُم برای آن انتخاب شده است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.