شاهین عباس زاده، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با بیان این که خدمات غیرحضوری، مراجعات شرکت توزیع برق البرز را پنجاه درصد کاهش داده است، گفت: یکی از روش های ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی، استفاده از اپلیکیشن برق من است که لینک دانلود آن به همراه قبض برق برای مشترکان پیامک شده است.
او افزود: شهروندان همچنین می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی برق از خدمات غیرحضوری ما بهره مند شوند و درخواست های خود را ثبت کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز گفت: شهروندان می توانند بخشی از امور مربوط به شرکت توزیع برق را نیز از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۵۲۱ انجام دهند.
انتهای پیام/د.خ