مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد از کشف و ضبط مقادیر زیادی مرغ خارج از شبکه در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با هدف تنظیم بازار و در پی افزایش قیمت مرغ طرح توزیع مرغ منجمد در استان در حال اجرا است گفت: سهمیه ای که در اختیار واحدهای صنفی قرار گرفته بود از سوی برخی سودجویان احتکار که با تیز بینی بازرسان از ادامه کار جلوگیری شد.

صالحی افزود: متخلفان و سودجویان سهمیه مرغ خود را خارج از شبکه و آزاد به فروش می رساندند که در اقدامی به موقع توسط بازرسان تعزیرات حکومتی و صنعت معدن و تجارت و اطلاعات سپاه این کالا ها کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه قانون در برابر متخلفان و احتکار کنندگان تعارفی ندارد و به شدت برخورد می کند بیان کرد: سودجویان برای سیر مراحل قانونی و اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل تعزیرات استان گفت: اجازه نخواهیم داد کمترین تخلف در شبکه توزیع کالا انجام شود و قبل از اقدام، متخلفان گرفتار قانون می شوند.

باقری معاون بازرسی صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد هم با هشدار به صنوف در خصوص مجازات سخت برای متخلفان و احتکارکنندگان از مردم خواست احتکار، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، و فروش اجباری کالاهای اساسی را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات، ۱۲۴ صنعت معدن و تجارت و ۱۱۴ ستاد خبری سپاه گزارش دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.