مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: مه صبحگاهی شدید یک پرواز فرودگاه اهواز را لغو و ۳ پرواز دیگر این فرودگاه را با تاخیر مواجه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: مه شدیدی که از بامداد امروز اهواز را فراگرفته، پرواز‌های این فرودگاه را مختل کرد؛ به طوری که تاکنون هیچ پروازی از این فرودگاه خارج و وارد نشده است و  کاهش دید افقی، باعث شد پرواز خروجی شرکت هواپیمایی کاسپین با شماره پرواز ۰۲۰ از اهواز به مقصد تهران و آتا با شماره TBZ ۵۶۲۸ به ترتیب در ساعت‌های ۷:۲۵ و ۱۰:۳۰ دقیقه امروز صبح به مقصد تهران باطل اعلام شدند.

او بیان داشت: پرواز خروجی شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره پرواز ۳۱۱ که قرار بود در ساعت ۶:۱۵ بامداد به مقصد تهران انجام شود با تاخیر مواجه شد.

رزاز افزود: پرواز دیگر این شرکت با شماره ۲۹۰ به مقصد تبریز نیز، قرار بود ساعت ۱۱:۱۰ صورت گیرد، که این پرواز با تاخیر انجام خواهد شد و دیگر پرواز تاخیر یافته‌ی خروجیِ این فرودگاه مربوط به شرکت هواپیمایی وارش درساعت ۷:۰۰ با شماره پرواز ۵۸۵۲ به مقصد تهران بود.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان ادامه داد: در صورت بهبود شرایط و افزایش شعاع دید در فرودگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی، این پرواز‌ها انجام خواهند شد.

پرواز ساعت ۶ صبح هواپیمایی کارون با شماره KRU ۲۵۵۱ به مقصد خارک، پرواز شماره IRA ۲۹۱ هواپیمایی ایران‌ایر به مقصد تبریز، پرواز ساعت ۷:۵۵ دقیقه هواپیمایی وارش با شماره VRH ۵۸۵۳ به مقصد تهران با تاخیر انجام خواهند شد.

علاوه بر این نیز پرواز ساعت ۱۰ امروز صبح هواپیمایی ماهان با شماره IRM ۴۵۶۲ از مقصد شیراز، پرواز هواپیمایی ایران ایر در ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه با شماره IRA ۲۹۰ از فرودگاه تبریز و پرواز ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه هواپیمایی کارون با شماره KRU ۲۵۵۰ از مقصد خارک به فرودگاه اهواز با تاخیر انجام خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار