آشناگر با بیان اینکه استان سمنان قطب تولید مرغ و تخم مرغ است گفت: استان سمنان در تامین مرغ و تخم مرغ کمبودی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان قطب مرغ و تخم مرغ است گفت: استان سمنان در تامین مرغ و تخم مرغ مشکلی ندارد و بخشی از نیاز‌های استان‌های دیگر را نیز تامین می‌کند.

او با بیان اینکه جوجه ریزی در استان سمنان کاهش یافته است افزود: در جهت تامین نهاده‌های دامی و کاهش جوجه ریزی اقدام و پیگیری‌های لازم انجام شود تا در ماه‌های آینده با مشکلی مواجه نشویم.

استاندار سمنان ابراز داشت: سامانه‌ای بمنظور اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات و نظارت بر قیمت‌ها راه اندازی شود تا از طریق این سامانه مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند قیمت کالا و خدمات مورد نظر خود را بدست آوردند.

آشناگر با تاکید بر لزوم افزایش نظارت‌ها بر بازار کالا و خدمات، بیان کرد: باید بازار و نحوه توزیع کالا و خدمات و قیمت‌ها در آن با جدیت پایش و جلوی انحرافات احتمالی آن گرفته شود.

علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: وضعیت توزیع گوشت مرغ و تخم مرغ در سطح استان مناسب است و هیچگونه کمبودی در سطح استان نیست و گوشت مرغ با قیمت مصوب ۲۰هزار ۴۰۰ تومان و تخم مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم در سطح واحد‌های صنفی عرضه می‌شود. 

او با اشاره به بروز تخلفات احتمالی افزود: مردم استان سمنان در صورت مشاهده تخلفات صنفی با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند و گزارش دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.