مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بسته پیشنهادی برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به ستاد مبارزه با کرونا ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: نشست‌های تخصصی مختلفی برگزار و بسته‌های دستورالعمل های بهداشتی  پیشنهادی مختلف برای بازگشایی باشگاه‌ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به ستاد مبارزه با کرونا ارائه شده است.

او افزود: باشگا‌ه های ورزشی در دوران کرونا دچار آسیب‌های زیادی شدند و تعطیلی باشگاه‌ها موجب ضرر‌های مالی زیادی به این قشر شد.

او افزود: از سوی دیگر با تعطیلی باشگاه‌ها با مشکل کم تحرکی در جامعه روبرو هستیم و در آینده شاهد پیامد‌های منفی آن و بروز بیماری‌های مختلف جسمی و روحی خواهیم بود.

شریعتی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی باشگاه ها باهمکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌ها و درخواست از وزارت برای جابجایی گروه شغلی رشته‌های ورزشی از ٣ و ٤ به گروه ١ و٢ در ستاد کرونا و گروه بندی و دسته بندی باشگاه‌ها بر اساس ورزش‌ها در فضای باز و هوای آزاد، استخر سرپوشیده و برخورد با نظارت هیات‌های مربوطه و ادارات شهرستان‌ها و هیات پزشکی ورزشی از جمله اقدامات انجام شده به منظور تسهیل فعالیت باشگاه‌ها برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد : براین اساس به منظور بازگشایی مجدد باشگاه‌ها از ماه‌ها قبل جلسات مختلف با مسئولان استان و اعضای ستاد ملی مبارزه باکرونا برگزار کردیم و به نتایج دلخواه نرسیدیم و از این رو برای تدوین و ارائه بسته پیشنهادی برای بازگشایی باشگاه‌ها نشست‌هایی با هیات‌های ورزشی استان برگزار و بسته پیشنهادی مورد نظر نوشته و به ستاد مبارزه با کرونا ارائه شده است.

شریعتی خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن بسته پیشنهادی بازگشایی باشگاه‌های ورزشی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها موظف به پیگیری شدند که امیدواریم هرچه زودتر شاهد فعالیت مجدد باشگاه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار