در مراسمی از زحمات ۸ ساله حجت الاسلام میدانی تقدیر و با حکم رئیس محترم قوه قضائیه حجت الاسلام رئیسی علی اکبر تقی نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری کاشمر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی میدانی ریاست پیشین دادگستری کاشمر در مراسم تودیع و معارفه  در که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان کاشمر برگزار شد گفت: بیشتر پرونده‌هایی که در دادگستری کاشمر به آن‌ها رسیدگی شده و حل و فصل می‌گردد، مربوط به اختلافات و مشکلات خانوادگی می‌باشد.

او با بیان اینکه تعداد پرونده‌های مورد بررسی در دادگستری کاشمر روند افزایشی دارد افزود: افزایش تعداد نیرو‌ها کارساز نبوده و پاسخگوی تعداد زیاد پرونده‌های نمی‌باشد. هر اندازه که تعداد نیرو‌ها را افزایش داده ایم، تعداد پرونده‌ها و مراجعات نیز به همان اندازه زیاد‌تر شده است.

رئیس پیشین دادگستری کاشمر ادامه داد: جانمایی ساختمان جدید دادگستری کاشمر به همت فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر و دیگر ارگان‌ها در سایت اداری جهاد کشاورزی شهرستان انجام شده و امیدوارم ریاست جدید با تجربه عمرانی خود، ساختمانی در  شأن مردم شهید پرور کاشمر احداث نمایند.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.