فرماندار گناباد گفت: وضعیت گناباد بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا از نظر شیوع ویروس کرونا از قرمز به نارنجی تغییر یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی فرماندار گناباد گفت: در وضعیت نارنجی شیوع ویروس همه گیر کرونا، همچنان برخی از محدودیت‌ها اعمال خواهد شد و محدودیت ها از رده شغلی دو و سه و چهار تنها برای رده سه و چهار اجرا می شود و مشاغل دسته ۲ علاوه بر گروه یک که از قبل فعالیت داشتند مجاز به فعالیت خواهند بود.

بیشتر بخوانید

او افزود: در وضعیت نارنجی کرونا تعطیلی مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مراکز خصوصی آموزشی، مدارس و اجتماعات فرهنگی و آیینی مانند نماز جمعه همچنان تعطیل هستند.

فرماندار گناباد ادامه داد: محدودیت‌های تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد به قوت خود باقی است و جرائم ورود خودرو‌ها به گناباد با قوت اعمال می‌شود.

قربانی بیان کرد: اصناف دسته یک نظیر سوپرمارکت ها، میوه فروشی‌ها و نانوایی‌ها که تاکنون تحت هیچ گونه محدودیت‌های کرونایی نبودند، مشمول طرح سختگیرانه تری قرار می‌گیرند و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ها و الزامات بهداشتی مهر و موم می‌شوند.

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.