فتاحی گفت: ماموران انتظامی شهرستان چرداول در اجرای هدفمند طرح محدودیت‌های کرونایی سنگ تمام گذاشته و دلسوزانه پای کار بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ الیاس فتاحی فرماندار شهرستان چرداول در جریان بازدید از ایستگاه مشترک انتظامی و پلیس راه مستقر در شباب ، گفت: از لحظه اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی ، کارکنان انتظامی شهرستان چرداول ، دلسوزانه و مقتدرانه ، برای حفظ امنیت و سلامت مردم شبانه روز پای کار بودند.

او با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) نعمت سلامت و امنیت را دو نعمت مهم دانسته ، افزود: امروزه به وضوح شاهد قرار گرفتن اهمیت این دو نعمت در کنار هم هستیم و می‌بینیم که مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت با از خود گذشتگی در راه تامین امنیت و سلامت گام برمی دارند.

فرماندار شهرستان چرداول، بیان کرد: امیدواریم این زحمات و تلاش‌ها به ثمر بنشیند و شاهد کاهش مرگ و میر این بیماری منحوس در کشور باشیم.

در ادامه سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ، گفت:کارکنان انتظامی و پلیس راه با هدف تامین امنیت و سلامت شهروندان در طول شبانه روز، حضور مستمر و فعالی را در محور ورودی استان داشته اند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.