رییس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: وصال حامدی نیا و مرصاد خداشناس در مسابقات شطرنج انتخابی تیم ملی دانشجویان دختر و پسر به مقام نخست دست یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا پاشا نجاتی رییس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان دختر و پسر با همکاری فدراسیون شطرنج از دیروز آغاز شد و امشب با شناخت افراد برتر پایان یافت.

او افزود: مسابقات یاد شده به صورت برخط و با کنترل ویدئویی برنامه زوم و کنترل زمانی سریع ۱۵ دقیقه به اضافه پنج ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، در هفت دور به روش سوئیسی و به صورت انفرادی برگزار شد.

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی ادمه داد: در بخش دختران ۱۵ نفر رقابت کردند که بعد از حامدی نیا، نیکی نادر نیا از گیلان دوم شد و کیانا عرب از اصفهان و کیمیا قاضی الشریف از تهران به ترتیب مقام سوم و چهارم را کسب کردند.

نجاتی با بیان این که در بخش پسران نیز ۱۹ شطرنج باز با هم رقابت کردند، بیان کرد: بعد از خداشناس، بردیا ویسی از استان البرز به مقام دوم دست یافت و ساسان علی بابایی از همدان و فربد متقی از گیلان عناوین سوم و چهارم را از آن خود کردند.

او تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات از سوی کمیته فنی به تیم ملی دانشجویان دعوت می‌شوند.
 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار