مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به هدفمان در بازی برابر پیکان نرسیدیم و پیروز میدان نشدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صمد مرفاوی، مربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی برابر پیکان گفت: تمام تلاش تیم ما برای این بود که بازی را ببریم،اما متاسفانه نشد و به هدفی که می‌خواستیم، نرسیدیم.

او درباره شرایط زمین شهدای شهر قدس گفت: شرایط زمین برای هر ۲ تیم بد بود و طبق گفته بازیکنان بازی برای آن‌ها در این زمین راحت نبوده است.

مربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد: تمام بازی در اختیار ما بود و در تمام زمین حضور داشتیم، اما مدافعان حریف اجازه نفوذ به ما نمی‌دادند و عملا حریف، بدون مهاجم بازی می‌کرد. سعی ما نفوذ بود که نشد و بازی به تساوی انجامید. می‌توانستیم به گل برسیم، اما موقعیت‌ها را از دست دادیم.

او درباره قضاوت داور بازی گفت: داور بازی در قضاوت مشکلی نداشت، اما فکر می‌کنم تیم حریف با فریاد داور را متوجه هدف خود می‌کرد.

مرفاوی افزود: سعی ما بر این است که هفته به هفته بهتر شویم. دیاباته و اسماعیلی را از دست داده‌ایم و اکنون ریگی را از دست دادیم. تیم ما همیشه کامل نبوده است و از روزی که استارت زده‌ایم، ۷ هفته می‌گذرد. زمان کمی برای هماهنگی تیم داشتیم و تمرینات ابتدای فصل را دیر شروع کردیم و برای هماهنگ شدن به وقت نیاز داریم.

مرفاوی درباره این که آیا تعویض‌ها با نظر فکری بوده یا خودش، گفت: تعویض‌ها با مشورت بوده است و سرمربی تیم از روی سکو نظاره گر بازی بود و ما هم از روی نیمکت کار‌ها را انجام می‌دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار