مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه گفت: در استان ۳۳ هکتار از اراضی منابع ملی به بیت المال برگردانده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ انشااله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه گفت:   ۳۳ هکتار از اراضی تصرفی منابع ملی با ارزش ریالی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به بیت المال برگردانده شد.

او افزود:   پس از سال‌ها با پیگیری‌های شبانه‌روزی نیرو‌های منابع طبیعی و همکاری همه جانبه دستگاه قضایی متصرفان به دام قانون افتاده و ضمن تحمل جرایم سنگین ملزم به اجرای حکم خلع ید اراضی مذکور شدند.

کولانی تصریح کرد:  تصرف‌های غیرقانونی سودجویان یکی از مشکلات و تهدید‌های مهم در عرصه‌های منابع طبیعی است که افزایش قیمت زمین و حاصل خیز بودن اراضی ملی فرصت طلبان را به انجام این کار  مجرمانه وا دار میکند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: اراضی منابع ملی در زمره انفال و متعلق به تمامی نسل‌ها می‌باشد بنابراین باید حفظ شده، احیا و توسعه یابد و این وظیفه ادارات منابع طبیعی به عنوان متولی است.

او افزود: استان کرمانشاه ۲ میلیون و ۴۹۹ هزار هکتار مساحت دارد که ۷۰ درصد آن را عرصه‌های منابع طبیعی با بیش از ۵۲۷ هزار هکتار جنگل و یک میلیون و ۱۹۲ هزار هکتار مرتع تشکیل داده است.

 

 


انتهای پیام /س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.