معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کرمان گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از افراد شاغل در زمینه نکات بهداشتی، ایمنی و پیشگیری از کرونا در طرح شهیدسلیمانی با محوریت ناظران سلامت آموزش دیده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم بابایی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت ناظران سلامت گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر شاغل در شهرستان‌های کرمان، سیرجان، راور، رفسنجان، رابر، بردسیر، ماهان، راین و ساردوئیه با نکات بهداشتی، ایمنی و پیشگیری از کرونا آشنا شدند.

او با اشاره به مشارکت ۱۴۵ نفر از اعضای جوانان در اجرای این طرح افزود: این برنامه به شیوه محله محور، مبتنی بر هر خانه یک پایگاه سلامت با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و افزایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه تا کنون ۳ هزار و ۵۴۳ اماکن از سوی اعضای جوانان بازدید و بازرسی شده است، بیان کرد: آموزش عموم مردم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نحوه استفاده صحیح از ماسک، توزیع بسته‌های بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر از جمله اقدامات اعضای جوانان هلال احمر در اجرای طرح ناظران سلامت است.

او تصریح کرد: تاکنون ۳۸۲ نفر از اعضای جوانان داوطلب به دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشت برای همکاری در اجرای طرح ناظران سلامت معرفی شده اند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار