آخرین وضعیت کرونا در شهرستان گیلانغرب

مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت : از ابتدای شیوع کرونا ۹۴۹ نفر مثبت و ۵۲ مورد مرگ بر اثر کرونا در شهرستان ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شاپور جهانی مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت : در جریان کرونا روز‌های سختی را پشت سر گذاشته‌یم که آبان ماه از جمله این روز‌های سخت کرونایی بوده که تعدادی از شهروندان خود را از دست دادیم.

او گفت : در حال حاضر (از آذرماه) در خصوص کنترل بیماری کرونا به وضعیت مناسبی رسیده‌ایم و با همدلی و همکاری مردم و اصناف تعداد بیماران از نصف هم کمتر شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب با اشاره به آمار موارد مثب و مرگ و میر ناشی از کرونا از ابتدای شروع اپیدمی در شهرستان، افزود: از ابتدای شیوع کرونا ۹۴۹ نفر مثبت و ۵۲ مورد مرگ ثبت شده که در حال حاضر ۱۴ نفر بستری داریم که یک مورد از این تعداد در بخش آی. سی. یو بستری است.

او اشاره‌ای هم به اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در شهرستان داشت و گفت: شهرستان را در اجرای این طرح به هشت منطقه تقسیم کرده‌ایم، دو ناحیه شهری و چهار منطقه روستایی که با مشخص کردن تیم‌های همه در راستای اجرای خوب این طرح دست به دست هم داده‌ایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.