طی هفت ماهه نخست امسال؛

بیش از ۶ هزار کیلوگرم مواد مخدر در رابُر کشف شد

رییس حوزه قضایی شهرستان رابر از کشف و ضبط بیش از ۶ هزار گیلوگرم انواع مواد مخدر تا پایان مهر ماه در شهرستان رابر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جعفری، رییس حوزه قضایی شهرستان رابر گفت: تا پایان مهرماه امسال ۵ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم تریاک، ۷۷۲ کیلوگرم حشیش، ۷ کیلوگرم هروئین و ۳ کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی شهرستان رابر کشف و ضبط شده است.

او با بیان اینکه در این رابطه ۱۳۰ قاچاقچی نیز دستگیر شده اند، افزود: متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از شرق کشور به استان‌های مرکزی داشته اندکه با هوشیاری پلیس و دستگاه قضایی در هدف خود ناکام ماندند.

جعفری بیان کرد: راه‌های مواصلاتی شهرستان رابر، نقش موثری در برقراری ارتباط شهرستان‌های جنوبی استان با شمال استان و به دنبال آن به استان‌های مرکزی کشور دارند که در برخی مواقع برای انتقال موادمخدر مورد سو استفاده قرار می‌گیرند.

او با اشاره به نصب دوربین در راه‌های مواصلاتی و روستای‌های شهرستان رابر، بیان کرد: این اقدام منجر به کاهش میزان سرقت شده است و امیدواریم با پایش راه‌های مواصلاتی از سوی این دوربین‌ها، قاچاق موادمخدر نیز در سطح شهرستان کاهش یابد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار