اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با همکاری انجمن حمایت از معلولین، جشنواره هنری آسمانی در خانه، را برگزار می کند.

جشنواره آسمانی در خانه برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمود دهقان هراتی، معاون هنری، سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: رویکرد اجتماعی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری، جشنواره هنری آسمانی در خانه فرصتی جهت انعکاس بخشی از توانمندی و خلاقیت هنری جامعه معلولان استان است.

دهقان هراتی افزود: بستر سازی مناسب جهت بهره مندی از ظرفیت بسیار بالای جامعه معلولین در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری از رویکرد‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و در سال گذشته نیز جشنواره‌ای با موضوع موسیقی برگزار شد.

معاون هنری، سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، ضمن تقدیر از انجمن حمایت از معلولین جهت همکاری در این رویداد گفت: جریان مستمر آفرینش هنری معلولان به بهترین روش ممکن باید عرضه و معرفی می شود.

او افزود: جشنواره هنری آسمانی در خانه با مضمون عکاسی در قرنطینه، نقاشی و صنایع دستی برگزارمی شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را روز‌های دوشنبه و پنج شنبه مورخ ۱۷ و ۲۰ آذر ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۴ به نشانی کرج، بلوار باغستان، بعد از دانشگاه رسام، جنب بن بست سی ام، ساختمان سپاس، واحد ۱۵ تحویل دهند.

دهقان هراتی گفت: نمایشگاهی نیزهم زمان با رونمایی از عکس‌های جشنواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.