معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از انتشار فراخوان یکصد و هفدهمین جشنواره کشوری و چهارمین جشنواره استانی مد و لباس اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زمزم معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی استان به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او مواردی همچون زمینه سازی برای کشف ظهور استعداد‌ ها و خلاقیت‌ های نو، مرتبط با پوشاک اسلامی_ ایرانی، شناسایی، معرفی و تأکید بر ویژگی‌ های خاص انواع لباس‌ های سنتی و بومی و بکار گیری آن در طراحی‌ های نوین و آشنا کردن جامعه مخاطب با شاخصه‌ های اصیل فراموش شده در پوشاک اسلامی_ ایرانی را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


زمزم با اشاره به این که جشنواره در دو بخش طراحی مانتو فرم اجتماع و طراحی مانتو مجلسی برگزار می‌ شود، بیان کرد: متقاضیان با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی می‌ توانند نسبت به دریافت فراخوان و تکمیل فرم پیوست اقدام و فرم مذکور را به همراه آثار به آدرس honari-khj@farhangmail.ir ارسال کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره بر اساس بخش‌ های مختلف، برای تمامی طراحان، تولید کنندگان، عرضه کنندگان و فعالان حوزه مد و لباس استان آزاد است، تصریح کرد: طرح‌ ها و مدل‌ ها ی پوشش باید ابداعی و جدید بوده و قابلیت تولید انبوه را داشته باشند.

او تصریح کرد: علاقه‌ مندان تنها تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

اختتامیه و معرفی برگزیدگان، ۱۴ اسفندماه ۹۹ انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.