پیام شما شهروندان عزیز در مورد فروش اجباری کالا همراه با روغن نباتی در شهرستان قیروکارزین توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در فروش اجباری کالا همراه با روغن نباتی در شهرستان قیروکارزین استان فارس ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.

 


پیام شهروندخبرنگار:

با سلام.روغن در روستای مبارک آباد شهرستان قیر استان فارس در مغازه ها نیست فقط یه مغازه یه لیتریشو میفروشه به شرط خرید دو کیلو برنج و یه کنسرو لوبیا و یه تن ماهی.خواهشمندم پیگیری کنید. تشکر

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در فروش اجباری کالا همراه با روغن نباتی در شهرستان قیروکارزین را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

فروش اجباری کالا همراه با روغن نباتی در قیروکارزین!/ حقوق مصرف‌کننده زیر پای فروش اجباری

طی هفته‌های اخیر و با بروز التهاب در بازار روغن نباتی برخی فروشگاه‌‌ها در شهرستان قیروکارزین در اقدامی فرصت طلبانه، فروش روغن نباتی به مصرف کنندگان را منوط به خرید برخی محصولات نظیر رب، تن ماهی،لوبیا و غیره کرده‌اند.

.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین شریف پور
۱۱:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام اگر دوم شوال جمعه باشدآیاشنبه(سوم شوال)تعطیل است؟لطفا پاسخ دهید.(سال 1400ه.ش)
متن قانون:همچنین به تصریح قانون مصوب مجلس، در صورت تقارن روز دوم شوال با تعطیلات رسمی یا هفتگی،‌روز بعد از تعطیلات، تعطیل خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
حمید کرمی
۱۰:۲۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
وقتی شرکت های توزیع روغن ،روغن را با اجناس دیگری فاکتور می کنند . چکار باید کرد . روغن با تن ماهی ببر- روغن با مایع ضدعفونی کننده وایتکس ببر- روغن با رب ببر
آخرین اخبار