رئیس پلیس آگاهی لرستان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگیری متهم در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  سرهنگ عباس نظری" رئیس پلیس آگاهی لرستان  گفت: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه شخصی با بکارگیری روش‌های متقلبانه مبلغ کلانی را از وی کلاهبرداری است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

اوافزود:در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران محرز شد شاکی یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری را به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ ریال از فردی خریداری کرده و پس از مدتی متوجه می‌شود که ملک متعلق به فروشنده نبوده و در مالکیت فرد دیگری است و فرد متخلف با تنظیم قولنامه جعلی ملک مذکور را تصرف کرده و اقدام به فروش آن کرده است.

رئیس پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: در اقدام بعدی ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

نظری بیان کرد: در بازجویی‌های بعمل آمده متهم به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مرجع خواهان تحویل داده شد.

او در پایان به شهروندان توصیه کرد که معاملات ملکی خود را پس از استعلام از شهرداری در بنگاه‌های مشاور املاک و با دریافت کد رهگیری انجام دهید تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و کلاهبردار قرار نگیرید.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.