منهاجی، مربی تیم فوتبال مس رفسنجان: تراکتور با بازیکنان باتجربه اش تحت تاثیر بازی ما قرار گرفت و مطمئنا هواداران قضاوت خوبی درباره عملکرد ما خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرتا منهاجی، مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر تراکتور که با شکست یک بر صفر نارنجی پوشان همراه شد، اظهار کرد: بازی طوری بود که شایستگی کسب ۳ امتیاز را داشتیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و طبق برنامه جلو رفتیم. از تلاش بازیکنان تشکر می‌کنم، اما گلایه مندم که یک موقعیت را از دست دادیم و هزینه اش را نیز پرداختیم. تیم پرستاره تراکتور، با آن همه بازیکن با تجربه تحت تاثیر بازی ما قرار گرفت. با ۲ برنامه‌ای که داشتیم موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم که متاسفانه هیچ کدام از آن‌ها گل نشدند.

منهاجی در ادامه گفت:  تمرکز ما روی کار خودمان است و مدیران هر حمایتی که باید می‌کردند را انجام داده‌اند و حمایت آن‌ها ادامه خواهد داشت. این که ۲ بار توپ به تیرک دروازه خورد و یا دروازه خالی را گل نکردیم، از اتفاقات فوتبال است. یادمان باشد حریف امروز ما تراکتور تبریز بود و تجربه بالایی داشت. مسلما هواداران قضاوت خوبی درباره عملکرد ما خواهند کرد.

او افزود: سالاری، دورازه‌بان ما روی صحنه گل نمی‌توانست کاری کند. با بازیکنان صحبت می‌کنم. دلخوری ام از جایی دیگر است. ما ۴ دروازه بان خوب داریم و  دروازه بان ما مقابل تراکتور تنها یک اشتباه داشت، اما در جریان بازی اشتباه دیگری نکرد.

مربی مس رفسنجان عنوان کرد: محمد قاضی از لحظه‌ای که وارد تیم ما شده است با شخصیت فوق العاده اش در تمرینات و بازی‌ها به ما کمک می‌کند. این که چرا قاضی از ابتدا بازی نکرد، با تشخیص سرمربی بود و دلیلی ندارد راجع به این موضوع توضیح بدهم. ما خط حمله خوبی داریم، اما امروز توپ هایمان گل نشد. با این حال در آینده بهتر می‌شویم. قاضی تجربیاتش را به دیگر بازیکنان منتقل کرده است و شاید دوستان نمی‌دانند در آن لحظه مربی از او چه خواسته‌ای داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار